هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Photo Movie Creator v1.4.07.06250

Photo Movie Creator نرم افزاری فوق العاده برای ساخت فیلم از عکس ها در گوشی اندرویدی شما با امکانات بسیار و اشتراک آن با دوستان و آشنایان است. این نرم افزار به مانند نرم افزارهای ادیت فیلم مثل Windows Movie Maker یا Corel Video Studio در ویندوز عمل می کند با این تفاوت که بسیار ساده تر از این نرم افزارها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت خیلی ساده، سریع و خودکار و با انتخاب یک دسته عکس می توانید فیلم بسازید. نرم افزار گزینه های زیادی برای چینش و انتخاب عکس ها دارد. برای هر یک از عکس های شما  دسته بندی هایی با موضوعات جداگانه وجود دارد؛ دسته بندی های سفر، ازدواج، کودکان، ورزش، تعطیلات و زندگی روزمره. هر یک از این ۶ دسته دارای ۳ نوع تم متنوع می باشند. شما می توانید ترتیب نمایش عکس ها، نحوه نمایش، افکت، موزیک در حال پخش و… را تنظیم کنید و فیلم های یادگاری بسیار زیبا از عکس های خود خلق کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Volume+ (Volume Boost)

گوشی های اندرویدی امروزی قابلیت های مالتی مدیای فراوانی از پخش انواع فرمت های صوتی تا فرمت های تصویری 1080p با زیرنویس و امکانات کامل دارند اما شاید بلندی صدای یک گوشی قدیمی مانند N73 را نداشته باشند. Volume+ Volume Boost یک برنامه مفید و کاربردی است که برای افزایش صدای گوشی اندرویدی شما ساخته شده است. این برنامه همچنین می توانید Bass را در بلندگو یا میکروفون افزایش دهد و تجربه لذت بخشی از موسیقی را برایتان به عمل آورد. البته توجه داشته باشید که ممکن است این برنامه بر روی همه گوشی ها با همه رام ها سازگار نباشد و پیشنهاد سازنده استفاده از رام های CyanogenMod یا MIUI است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sketcher PRO یک نرم افزار نقاشی پیشرفته و کامل است. به کمک این برنامه می توانید به بهترین وجه نقاشی کنید و هنر خود را همانگونه که هست نمایش دهید. بیش از ۱۱ براش یا قلم مختلف، پاک کن با سایز های مختلف، قابلیت undo/redo و قلم زنگ بردار از امکانات این برنامه می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

MX Player Pro v1.6e

به جرئت می توان گفت MX Player Pro بهترین نرم افزار پخش ویدئو و فیلم است. این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت های رایج تصویری از قبیل MP4، Avi، WMV، MPEG و … را پخش می کند. البته عملکرد نرم افزار در گوشی هایی با پردازنده دو هسته ای نسبت به گوشی های تک هسته ای بهتر بوده و ویدئو و فیلم را روان تر پخش می کند. نرم افزار امکان اجرای فایل های زیرنویس را نیز دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GO Launcher EX 3.02 Final

GO Launcher EX یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای اندروید برای تغییر و زیباسازی فضای گوشی است. این لانچر قابلیت اضافه کردن صدها تم زیبا و متنوع را دارد و در واقع یک نرم افزار مدیریت تم برای اندروید محسوب می شود. توسط این نرم افزار می توانید هوم اسکرین خود را سفارشی سازی کنید، تم های بسیار زیبا نصب کنید، پس زمینه هوم اسکرین را تغییر دهید و از انیمیشن ها و حرکت های نرم و زیبا در محیط گوشی خود لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Android MP3 Recorder v1.01

Android MP3 Recorder نرم افزاری برای ضبط صدا با کیفیت بالا و با فرمت MP3 است که می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار فعلی ضبط صدای گوشی شما باشد. این نرم افزار به صورت مستقیم صدا را با کیفیت فرمت MP3 ضبط می کند و دیگر نیازی به نرم افزاری های مبدل صدا برای تبدیل صدای ضبط شده به فرمت MP3 نیست. ضبط مستقیم صدا با فرمت MP3، تعیین کیفیت صدا، سیاه شدن صفحه گوشی در هنگام ضبط صدا و مصرف کم باتری از جمله ویژگی های این نرم افزار است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

DroidIris-v2.5

توسط نرم افزار DroidIris+ می توانید به جستوی هزاران عکس در دنیای اینترنت پرداخته و عکس های یافت شده را به صورت گالری سه بعدی تماشا کنید. عکس ها می توانند توسط موتورهای جستجوی محبوب مثل گوگل، بینگ، پیکاسا، فلیکر و… جستجو شوند. همچنین می توانید عکس های موجود در مموری کارت گوشی خود، عکس های پروفایل فیسبوک و آلبوم های پیکاسا را نیز در نرم افزار وارد کنید و به صورت گالری سه بعدی تماشا کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1982
بازدید کل : 104895
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو